PussySaga Anmeldelser 2024 – hva vet vi om det?

• Siden det ikke er HTML5-støtte, trenger du Flash Player for å spille spillet.
  • Spillet har en tendens til å avta etter noen timer med mindre du bruker penger.
datingranking.net

Ser du etter en Sugar Daddy-side?

Ta en quiz og finn den perfekte!

Start

Over hele Internett finner du mange sexspill; de fleste av dem har imidlertid en tendens til å være primitive og kjedelige. Hvis du ser etter noe unikt og mye bedre i denne nisjen, så tilbyr PussySaga deg sjansen til å gjøre det! Hvis du er en erfaren proff på å spille erotiske spill, vil du vite at det er ganske vanskelig å lete etter noe gratis og verdig på samme tid. Heldigvis er PussySaga noe som gir deg det beste fra to verdener.

Opprinnelig ble spillet utviklet av OnMedia. Men det ble nylig lisensiert av Nutaku og er nå et av de mest ettertraktede spillene. I tillegg tok Nutaku på seg selv å gjøre noen positive endringer som å endre frekvensen til popup-annonser og legge til noen svært verdifulle power-ups til spillet. Men bortsett fra disse endringene, har spillet blitt stående det samme.

Hvis du elsker å spille Hentai-spill, vil du garantert være genuint fornøyd med PussySaga datingspillet. Hvem elsker ikke bare muligheten til å ta ut på dater og forføre de hotteste og mest kinky damene i byen og deretter bli lagt sammen med dem på den sprøste måten som mulig?

Hvordan fungerer PussySaga?

Hvordan fungerer PussySaga?

Når du først åpner PussySaga-nettstedet, vil du se en varm Hentai-jente som ønsker deg velkommen og hjelper deg med å navigere på siden. Siden det er en spillside er den fylt med forskjellige aktiviteter, og du kommer ikke til å kjede deg. Når du fortsetter å fullføre nivåene, vil du få nye muligheter til å åpne opp nye ferdigheter, karakterer og steder. Etter hvert nytt trinn vil det være en påfølgende tekst eller dialog, med et spennende hendelsesforløp eller forklaring. Alt som følger vil avhenge av valgene du tar. Du har friheten til å kontrollere hovedpersonen din og situasjonen.

Når Hentai-jenta har introdusert alle funksjonene for deg, vil du spille spillet uten begrensninger. Hvert nivå blir mer komplisert enn det forrige, noe som gjør PussySaga så utfordrende. I tillegg kan du også stoppe spillet og deretter komme tilbake igjen for mer en gang senere. Hvis du har en PussySaga-konto, kan du lagre spillet ditt øyeblikk før du drar.

Den eneste interaksjonen du kan gjøre her er med virtuelle jenter. Dessverre vil du ikke være i stand til å kommunisere med ekte medlemmer. Det er imidlertid bare til det bedre, siden du vil kunne spille og fokusere helt på spillet og nyte det uten avbrudd.

Når du er gjennom introduksjonsdelen, kan du begynne å spille spillet. PussySaga-spillet er et match-tre-brett som du må fullføre hvis du vil gå videre til neste nivå. Måten du spiller spillet på vil korrelere med typen jente du vil møte i løpet av spillet.

Hvis du noen gang har spilt Candy Crush, vil du forstå hvordan du spiller PussySaga-spillet. Det kalles et match-tre-puslespill. På det mest grunnleggende nivået er alt du trenger å gjøre å skyve ikonene fra topp til bunn (omvendt) eller venstre til høyre (omvendt) for å lage tre eller flere matchende ikoner. Når du gjør det, vil du score og tjene poeng; alt du trenger å gjøre er å fortsette å matche for å bestå nivået.

Du vil se noen bevegelige ikoner på spillebrettet som er knyttet til spesifikke ferdigheter; disse ferdighetene vil hjelpe deg å fullføre dater og få den jenta til å like deg. Hver jente liker forskjellige egenskaper hos deg, og du vil kunne bygge opp poengene dine ved å matche favorittikonene hennes. Hvis du ikke matcher riktig, mister du poeng. Noen av disse ikonene og de tilhørende ferdighetene inkluderer:

• Grønn sløyfe – Flørteferdigheter
  • Strawberry – Sexferdigheter
  • Kube – Karismatiske ferdigheter
  • Rosa lepper – lidenskapelige ferdigheter
  • Oransje hjerte – Romantikk
  • Blå rose – Skjønnhet
  • Et par terninger – flaks
  • Knust hjerte – Følsomhet

Etter at du har klart å fullføre fem dater, kan du ha sex med den jenta. Du vil bli ført til et nytt vindu hvor det vil være det siste puslespillbrettet. Her må du samle det nødvendige antall poeng ved å matche forskjellige ikoner. Når du har hatt sex med den jenta, blir hun din, og du kan kreve noen sexy bilder og oppgaver herfra. Disse oppgavene kan være så skitne du vil. Imidlertid vil hun gjøre dem alle som å gjemme en malingsboks mellom bena, bruke rumpa til å male et bilde osv. Som bevis på at jenta har fullført oppgaven vil du motta frekke bilder og en SMS om at oppgaven er utført.

Jenteguiden vil holde oversikt over plasseringen til alle jentene du har datet. Det vil hjelpe deg å holde kontakten med dem via mobiltelefonverktøyet. Alle jentene i PussySaga-spillet er veldig slemme. De vil sende deg vanlige skitne snaps for å bli fristet og ta dem ut på dater igjen (eller ha sex).

I motsetning til registreringsprosessen, er ikke spillet så enkelt som det kan høres ut. Du må sjonglere alle datoene dine, i tillegg til:

• Forbedre datens personlighet
  • Fullfør oppgaver for å vinne belønninger og tokens
  • Forstå og lære om hver jentes personlighet; hvis du svarer riktig på spørsmålene, får du belønninger.
  • Kjøp gaver til datoene dine
  • Samle frekke bilder og meldinger fra alle jentene

I tillegg finner du også daglige oppgaver. Hvis du fullfører dem, vil du tjene flere bonuser. Du vil også tjene sjanser til å samle nye spill på spesielle begivenheter.

Registrering – er det veldig enkelt?

Registrering – er det veldig enkelt?

Når du besøker PussySaga for første gang, vil du se to forskjellige varianter av bruk av siden – den ene er som gjestemedlem og den andre som registrert. Du står fritt til å velge hvilken type medlemskap du ønsker fordi registrering ikke er nødvendig. Men hvis du velger å bli medlem, vil du få tilgang til mange flere PussySaga-funksjoner enn du ville gjort som gjestemedlem. I tillegg vil du også bli gitt en bonusgave på ti krystaller hvis du registrerer deg på siden; de regnes som superbonuser hos PussySaga.

Hva med design og brukervennlighet?

Hva med design og brukervennlighet?

Den generelle utformingen av nettstedet er ganske jevn. Alt fungerer som det skal og inneholder ingen form for etterslep eller feil. Karakterene kan føles veldig realistiske, og det er relativt enkelt å navigere rundt på siden. Når du er på det første nivået, vil du se retningslinjene som vil hjelpe deg å forstå alle spillfunksjonene og hvordan du bør spille det. En gang i blant mottar siden nye oppdateringer slik at spillopplevelsen blir mer komfortabel.

Totalt sett trenger du ikke mer enn datamaskinens mus for å spille spillet. Du må imidlertid sørge for at nettleseren du bruker til å spille PussySaga har den nyeste Flash-versjonen. Spillet er heller ikke kompatibelt med Mac-systemer eller andre systemer som bruker noe som Boot Camp.

La oss snakke om profilkvalitet

La oss snakke om profilkvalitet

I motsetning til de fleste andre sexspill, finner du ikke registreringsskjemaet på hjemmesiden. Du må gå til ‘Tilkobling’-delen, som du finner øverst på siden. Når du trykker her, vil PussySaga be deg om e-postadressen din og vise deg vilkårene for bruk. Trykk på “Godta”, skriv inn e-postadressen din, og du vil motta en kode i innboksen din. Kopier og lim inn koden i spesialfeltet på nettsiden og trykk på “Registrer deg”; det er alt du trenger å gjøre.

Etter dette trenger du ikke bestå noen form for test eller fullføre kontoen din. I motsetning til andre nettsteder, trenger ikke medlemmene på PussySaga å vite mye om deg. Det betyr at du ikke trenger å angi dine opplysninger som ekte navn, sivilstatus, land, alder, interesser, etc. Faktisk trenger du ikke engang å skrive inn kallenavnet ditt. Alt du trenger å gjøre er å spille dette spennende spillet og få glede ut av det. Registreringsprosessen er rask og krever ikke mye innsats.

Mobilapplikasjonen

Mobilapplikasjonen

PussySaga har også sin dedikerte Android-app. Mobilapplikasjonen er gratis å bruke og kompatibel med mange Android-enheter. Den generelle utformingen av spillet er flott, og appen mottar hyppige oppdateringer.

Takket være den dedikerte mobilappen tilbyr PussySaga sine medlemmer en sjanse til å spille spillet hvor og når de vil. Appen er godt utviklet, og grafikken er like god som datamaskinens nettleserversjon. I tillegg forblir alle funksjonene de samme. Per nå er PussySaga kun tilgjengelig for Android-enheter. Imidlertid har det blitt sagt at en app for iOS-enheter også er under utvikling og er planlagt å bli utgitt snart nok.

Priser og fordeler

Prisene hos PussySaga er relativt moderate. I tillegg har du også valget mellom å bruke de gratisbaserte funksjonene eller de betalte. Hvis du bruker den betalte tjenesten, vil du bli utsatt for høyere nivåer, ferdigheter og flere muligheter på kortere tid. Du kan ha mye mer moro med å spille spillet. PussySaga bruker kredittsystemet; dette systemet består av tre typer – bukker, krystall og nektar. Alle disse tre studiepoengene har forskjellige funksjoner. Noen gratistjenester du kan bruke hos PussySaga er:

• Registrering og oppretting av profilen din
  • Bla gjennom PussySaga-nettstedet
  • Lær om spillinstruksjonene
  • Spill PussySaga-spillet
  • Sjekk statusen din
  • Ta kontakt med supportteamet

På den annen side vil de gebyrbaserte tjenestene gi deg:

• Tilgang til nye steder som ikke kan nås som gratis medlem
  • Kjøper dollar, nektar og krystaller
  • Kjøper energi
  • Kjøp mer lagringsplass på mobilenheten i spillet for å lagre varme bilder
  • Kjøpsferdigheter, nye jenter og bedrifter

Prisen er som følger:

• $4,99: 50 krystaller, 250 nektar, 500 dollar
  • $19,95: 220 krystaller, 1000 nektar, 3300 dollar
  • $29,95: 390 krystaller, 1950 nektar, 6500 dollar
  • $49,95: 700 krystaller, 3500 nektar, 9800 dollar

Hjelp og støtte

Hjelp og støtte

PussySaga har et flott kundestøttesystem. Du vil kunne komme i kontakt med dem via e-postadressen som er oppgitt på nettstedet eller telefonnummeret. Kundeagentene er veltalende og vil prøve å hjelpe deg på alle måter de kan. De er også svært flytende i noen språk. Hvis du har spørsmål angående spillets instruksjoner eller betalingsmåter, er alt du trenger å gjøre å ta kontakt med dem. De vil gjøre sitt beste for å sikre at problemet ditt løses så raskt som mulig.

Spørsmål og svar:

Her er noen vanlige spørsmål om PussySaga.

Er PussySaga trygt?

Er PussySaga trygt?

Svar. Svaret på dette spørsmålet kan sees i antall brukere som spiller her hver dag. PussySaga har mer enn 4 millioner medlemmer fra alle verdenshjørner. Dette antallet har bare vokst konsekvent med hver nye oppdatering, enten du bruker en nettleser eller Android-appen. Dette beviser bare legitimiteten til et lokalt produkt. Derfor kan det sies at PussySaga er et legitimt og trygt nettsted.

Er PussySaga en ekte datingside?

A. PussySaga er dessverre ikke en ekte datingside. Alle jentene her er ikke ekte. Alt du gjør på denne siden påvirker ikke den virkelige verden. Du kan imidlertid lære noen hentelinjer fra dette spillet og prøve dem ut i det virkelige liv. Hvem vet, kanskje det ordner seg! Bortsett fra det kan ikke PussySaga hjelpe deg med å finne en ekte date; faktisk kan du ikke se detaljene om andre medlemmer også.

Hvordan bruke PussySaga?

Hvordan bruke PussySaga?

A. PussySaga er et online sexspill som er veldig enkelt å forstå og bruke. Først må du opprette profilen din; alternativt kan du også velge å spille som gjestemedlem. Men som PussySaga-medlem vil du få tilgang til mange forskjellige funksjoner.

Selv når det kommer til spilling er PussySaga veldig enkelt. I likhet med spill som Candy Crush, må du matche forskjellige symboler. Når du har gjort dette, vil jenta sakte begynne å koble opp med deg.

Er PussySaga gratis?

Ja, du kan spille PussySaga gratis. Du trenger ikke engang å registrere deg for å spille spillet; du kan gjøre det som gjest. PussySaga er et nettsted som retter seg mot besøkende som leter etter kinky og sexy nettspill å spille uten å måtte betale for dyre funksjoner. Du bør imidlertid bli medlem av PussySaga, selv om du velger å ikke betale for funksjonene, siden gjestekontoer har minimum tilgjengelige funksjoner.

Fungerer PussySaga virkelig?

Å dømme etter antall spillere PussySaga har (4 millioner og tellende), er det ingen tvil om at PussySaga er en legitim sexspillside som har klart å gjøre underverker blant sine besøkende. Spillet er ekstremt enkelt, og instruksjonene er ikke for kompliserte. Dessuten er grafikken flott, og en ereksjon er garantert! Du har også valget mellom å betale eller ikke betale for funksjonene. Spillet er tilgjengelig for Android-enheter for mobilbrukere, mens en iOS-enhet er under arbeid. Derfor er spillet så populært og vellykket.

Konklusjon

Konklusjon

Fra ovenstående er PussySaga et ganske populært sexspill i dag. Spillet er ganske vanedannende, og du vil ikke merke hvor mye tid du har brukt på å spille spillet. Totalt sett har spillet ganske enkelt gameplay og forbløffende grafikk. Når du bygger opp samlingen av jenter, meldinger og bilder, vil du føle en følelse av tilfredshet og prestasjon. Med mer enn 320 Hentai-scener er PussySaga et spill som absolutt fortjener oppmerksomheten din!

Ryan Grover
Ryan Grover
Ryan Grover