PussySaga Recenze 2024

• Protože neexistuje podpora HTML5, budete k hraní hry potřebovat Flash Player.
  • Hra má tendenci se po několika hodinách zpomalit, pokud neutratíte peníze.
datingranking.net

Hledáte stránky Cukrový táta?

Udělejte si kvíz a najděte ten dokonalý!

Start

Po celém internetu najdete mnoho sexuálních her; většina z nich však bývá primitivní a nudná. Pokud hledáte něco jedinečného a mnohem lepšího v tomto výklenku, pak vám PussySaga nabízí příležitost! Pokud jste ostříleným profesionálem v hraní erotických her, budete vědět, že je celkem složité hledat něco svobodného a hodného zároveň. Naštěstí je PussySaga něco, co vám nabízí to nejlepší z obou světů.

Původně byla hra vyvinuta společností OnMedia. Nedávno však získala licenci Nutaku a nyní je jednou z nejvyhledávanějších her. Nutaku si navíc vyžádalo několik pozitivních změn, jako je změna frekvence vyskakovacích oken reklam a přidání některých vysoce hodnotných vylepšení do hry. Kromě těchto změn však hra zůstala stejná.

Pokud rádi hrajete hry Hentai, pak vám bude zaručena skutečná spokojenost s seznamovací hrou PussySaga. Kdo by nejen miloval příležitost vyjít si na rande a svést ty nejžhavější a nejchytřejší dámy ve městě a pak s nimi ležet tím nejchytřejším možným způsobem?

Jak funguje PussySaga?

Jak funguje PussySaga?

Když poprvé otevřete web PussySaga, uvidíte horkou dívku hentai, která vás vítá a pomáhá vám s procházením webu. Jelikož se jedná o herní web, je plný různých aktivit a nebudete se nudit. Jakmile budete pokračovat v dokončení úrovní, získáte nové možnosti k otevření nových dovedností, postav a míst. Po každém novém kroku bude následovat následující text nebo dialog s vzrušujícím průběhem událostí nebo vysvětlením. Vše, co následuje, bude záviset na rozhodnutích, která provedete. Máte svobodu ovládat svou hlavní postavu a situaci.

Jakmile vám Hentai girl představí všechny funkce, budete hrát hru bez jakýchkoli omezení. Každá úroveň je komplikovanější než ta předchozí, díky čemuž je PussySaga tak náročná. Kromě toho můžete také hru zastavit a později se vrátit zpět na další. Pokud máte účet PussySaga, můžete si před odjezdem uložit své herní okamžiky.

Jediná interakce, kterou zde můžete dělat, je s virtuálními dívkami. Bohužel nebudete moci komunikovat se skutečnými členy. Je to však jen k lepšímu, protože budete moci hrát a soustředit se zcela na hru a užít si ji bez přerušení.

Jakmile projdete úvodní částí, můžete hru začít hrát. Hra PussySaga je hrací deska se třemi zápasy, kterou musíte dokončit, pokud se chcete dostat na další úroveň. Způsob, jakým hru hrajete, bude korelovat s typem dívky, kterou během hry potkáte.

Pokud jste někdy hráli Candy Crush, pak pochopíte, jak hrát hru PussySaga. Říká se tomu logická hra se zápasem tři. Na nejzákladnější úrovni vše, co musíte udělat, je posunutím ikon shora dolů (naopak) nebo zleva doprava (naopak) a vytvořit tři nebo více odpovídajících ikon. Jakmile to uděláte, budete skórovat a získávat body; vše, co musíte udělat, je pokračovat v porovnávání a projít úrovní.

Na herním plánu uvidíte některé pohyblivé ikony spojené s konkrétními dovednostmi; tyto dovednosti vám pomohou dokončit rande a učinit tu dívku jako vy. Každá dívka ve vás má ráda jiné vlastnosti a své body budete moci získávat srovnáním jejích oblíbených ikon. Pokud se neshodujete správně, ztrácíte body. Některé z těchto ikon a odpovídající dovednosti zahrnují:

• Zelený luk – dovednosti flirtování
  • Jahoda – sexuální dovednosti
  • Kostka – charismatické dovednosti
  • Růžové rty – vášnivé dovednosti
  • Oranžové srdce – romantika
  • Modrá růže – krása
  • Dvojice zemřít – štěstí
  • Zlomené srdce – citlivost

Jakmile se vám podaří úspěšně dokončit pět schůzek, můžete s tou dívkou mít sex. Budete přesměrováni do nového okna, kde bude poslední logická deska. Zde musíte sbírat požadovaný počet bodů odpovídajícím různým ikonám. Jakmile budete mít s tou dívkou sex, bude vaše a můžete odtud požadovat nějaké sexy fotografie a úkoly. Tyto úkoly mohou být tak špinavé, jak chcete. Všechno to však udělá jako skrývání plechovky mezi nohama, použití zadku k malování obrázku atd. Jako důkaz, že dívka úkol splnila, obdržíte odvážné fotografie a SMS, že úkol byl splněn.

Průvodce bude mít přehled o poloze všech dívek, se kterými jste chodili. Pomůže vám zůstat s nimi ve spojení pomocí nástroje pro mobilní telefony. Všechny dívky ve hře PussySaga jsou velmi nezbedné. Budou vám posílat pravidelné špinavé snímky, abyste se dostali do pokušení, a znovu je vyjměte na rande (nebo měli sex).

Na rozdíl od procesu registrace není hra tak jednoduchá, jak by mohla znít. Budete muset žonglovat se všemi daty a také:

• Zlepšete osobnost svého rande
  • Dokončete úkoly a vyhrajte odměny a žetony
  • Pochopit a poznat osobnost každé dívky; pokud odpovíte na otázky správně, získáte odměny.
  • Nakupujte dárky pro svá data
  • Sbírejte odvážné obrázky a zprávy od všech dívek

Navíc najdete také každodenní úkoly. Pokud je splníte, získáte další bonusy. Získáte také šanci sbírat nové hry ve dnech zvláštních událostí.

Registrace – je to opravdu snadné?

Registrace - je to opravdu snadné?

Když navštívíte PussySaga poprvé, uvidíte dvě různé varianty používání webu – jedna je jako člen host a druhá jako registrovaná. Můžete si vybrat požadovaný typ členství, protože registrace není nutná. Pokud se však rozhodnete stát členem, získáte přístup k mnohem více funkcím a funkcím PussySaga, než byste jako člen hosta. Pokud se na webu zaregistrujete, dostanete navíc bonusový dárek deseti krystalů; jsou považovány za super bonusy v PussySaga.

A co design a použitelnost?

A co design a použitelnost?

Celkový design webu je celkem plynulý. Všechno funguje tak, jak má, a neobsahuje žádné zpoždění ani chyby. Postavy se mohou cítit velmi realisticky a pohyb po webu je poměrně přímočarý. Když jste na první úrovni, uvidíte pokyny, které vám pomohou pochopit všechny herní funkce a jak byste ji měli hrát. Každý jednou za čas dostává web nové aktualizace, aby byl herní zážitek pohodlnější.

Celkově k hraní hry nepotřebujete více než myš vašeho počítače. Musíte však zajistit, aby prohlížeč, který používáte k hraní hry PussySaga, měl nejnovější verzi Flash. Tato hra také není kompatibilní se systémy Mac nebo jinými systémy, které používají něco jako Boot Camp.

Promluvme si o kvalitě profilu

Promluvme si o kvalitě profilu

Na rozdíl od většiny ostatních sexuálních her registrační formulář na domovské stránce nenajdete. Budete muset navštívit sekci „Připojení“, kterou najdete přímo nahoře na stránce. Jakmile klepnete sem, PussySaga vás požádá o vaši e-mailovou adresu a ukáže vám podmínky použití. Klepněte na „Souhlasím“, zadejte svou e-mailovou adresu a do doručené pošty obdržíte kód. Zkopírujte a vložte kód do zvláštního pole na webu a klepněte na „Zaregistrovat se“; to je vše, co musíte udělat.

Poté nemusíte složit žádný typ testu ani dokončit svůj účet. Na rozdíl od jiných webů členové PussySaga nevyžadují, aby o vás věděli mnoho. To znamená, že nemusíte zadávat své údaje, jako je skutečné jméno, rodinný stav, země, věk, zájmy atd. Ve skutečnosti ani nemusíte zadávat svoji přezdívku. Vše, co musíte udělat, je hrát tuto vzrušující hru a mít z ní radost. Proces registrace je rychlý a nevyžaduje velké úsilí.

Mobilní aplikace

Mobilní aplikace

PussySaga má také svou vyhrazenou aplikaci pro Android. Mobilní aplikace je zdarma k použití a je kompatibilní s mnoha zařízeními Android. Celkový design hry je skvělý a aplikace dostává časté aktualizace.

Díky specializované mobilní aplikaci nabízí PussySaga svým členům možnost hrát hru kdekoli a kdykoli chtějí. Aplikace je dobře vyvinutá a grafika je stejně dobrá jako verze pro počítačový prohlížeč. Všechny funkce navíc zůstávají stejné. Od této chvíle je PussySaga k dispozici pouze pro zařízení Android. Bylo však řečeno, že je vyvíjena také aplikace pro zařízení iOS a má být vydána dostatečně brzy.

Ceny a výhody

Ceny v PussySaga jsou relativně mírné. Kromě toho máte na výběr také použití bezplatných funkcí nebo placených funkcí. Pokud využijete placenou službu, budete za kratší dobu vystaveni vyšším úrovním, dovednostem a dalším možnostem. Hrou se můžete bavit mnohem více. PussySaga používá kreditní systém; tento systém se skládá ze tří druhů – babek, krystalů a nektarů. Všechny tyto tři kredity mají různé funkce. Některé bezplatné služby, které můžete na PussySaga využít, jsou:

• Přihlášení a vytvoření vašeho profilu
  • Procházení webu PussySaga
  • Další informace o pokynech ke hře
  • Zahrajte si hru PussySaga
  • Zkontrolujte svůj stav
  • Spojte se s týmem podpory

Na druhé straně vám služby založené na poplatcích poskytnou:

• Přístup k novým místům, ke kterým nelze získat přístup jako bezplatný člen
  • Nákup babek, nektarů a krystalů
  • Nákup energie
  • Nákup více úložného prostoru ve vašem mobilním zařízení ve hře pro ukládání horkých obrázků
  • Nákupní dovednosti, nové dívky a podniky

Cena je následující:

• 4,99 $: 50 krystalů, 250 Nektarů, 500 dolarů
  • 19,95 $: 220 krystalů, 1000 nektarů, 3300 dolarů
  • 29,95 $: 390 krystalů, 1950 nektarů, 6500 dolarů
  • 49,95 $: 700 krystalů, 3500 Nektarů, 9800 dolarů

Nápověda a podpora

Nápověda a podpora

PussySaga má skvělý systém zákaznické podpory. Budete se s nimi moci spojit prostřednictvím e-mailové adresy uvedené na webu nebo telefonního čísla. Zákazníci jsou dobře mluvení a pokusí se vám pomoci jakýmkoli způsobem. Jsou také velmi plynně v některých jazycích. Máte-li jakékoli dotazy týkající se pokynů ke hře nebo platebních metod, stačí se s nimi spojit. Budou se snažit, aby váš problém byl vyřešen co nejrychleji.

Otázky a odpovědi:

Zde jsou některé běžné časté dotazy týkající se PussySaga.

Je PussySaga bezpečný?

Je PussySaga bezpečný?

Odpověď na tuto otázku lze vidět v počtu uživatelů, kteří zde hrají každý den. PussySaga má více než 4 miliony členů ze všech koutů světa. Toto číslo se neustále zvyšuje s každou novou aktualizací, ať už používáte webový prohlížeč nebo aplikaci pro Android. To pouze dokazuje legitimitu místního produktu. Lze tedy říci, že PussySaga je legitimní a bezpečný web.

Je PussySaga skutečným seznamovacím serverem?

Odpověď: Bohužel PussySaga není skutečný seznamovací web. Všechny dívky tady nejsou skutečné. Cokoli na tomto webu děláte, nemá vliv na skutečný svět. Z této hry se však můžete naučit některé linky vyzvednutí a vyzkoušet je v reálném životě. Kdo ví, může to fungovat! Kromě toho vám PussySaga nemůže pomoci přistát na skutečném rande; ve skutečnosti nemůžete také vidět podrobnosti o ostatních členech.

Jak používat PussySaga?

Jak používat PussySaga?

A. PussySaga je online sexuální hra, jejíž pochopení a použití je velmi jednoduché. Nejprve musíte vytvořit svůj profil; Alternativně můžete také hrát jako hostující člen. Jako člen PussySaga však získáte přístup k mnoha různým funkcím.

I když jde o hru, PussySaga je velmi snadná. Podobně jako u her jako Candy Crush je třeba sladit různé symboly. Jakmile to uděláte, dívka se s vámi začne pomalu spojovat.

Je PussySaga zdarma?

Ano, PussySaga můžete hrát zdarma. K hraní hry se ani nemusíte registrovat; můžete tak učinit jako host. PussySaga je web zaměřený na návštěvníky, kteří hledají podivné a sexy online hry, aniž by museli platit za drahé funkce. Měli byste se však stát členem PussySaga, i když se rozhodnete za tyto funkce neplatit, protože účty hostů mají minimální dostupné funkce.

Funguje PussySaga opravdu?

Soudě podle počtu hráčů, které PussySaga má (4 miliony a počet se počítá), není pochyb o tom, že PussySaga je legitimní web se sexuálními hrami, který dokázal mezi svými návštěvníky dělat zázraky. Hra je extrémně jednoduchá a pokyny nejsou příliš složité. Grafika je také skvělá a erekce je zaručena! Máte také možnost buď zaplatit, nebo nezaplatit za funkce. Tato hra je k dispozici pro zařízení Android pro mobilní uživatele, zatímco zařízení iOS je v provozu. Proto je hra tak populární a úspěšná.

Závěr

Závěr

Z výše uvedeného je PussySaga dnes docela populární sexuální hra. Tato hra je docela návyková a nevšimnete si, kolik času jste hraní hry strávili. Celkově má hra celkem jednoduchou hratelnost a ohromující grafiku. Když vytvoříte svou sbírku dívek, zpráv a obrázků, pocítíte pocit uspokojení a úspěchu. S více než 320 scénami hentai je PussySaga hra, která si určitě zaslouží vaši pozornost!

Ryan Grover
Ryan Grover
Ryan Grover