PussySaga Recenzije 2024

• Sve transakcije koje se ovdje obavljaju su zaštićene i sigurne.
Protiv
  • Ne postoje opcije za igranje PussySaga igre u načinu prikaza preko cijelog zaslona.
  • Moglo je biti još nekoliko izbora u opciji Postavke.
  • Budući da nema html5 podrške, za igranje igre trebat će vam Flash Player.
  • Igra ima tendenciju da uspori nakon nekoliko sati, osim ako ne trošite novac.

Diljem interneta naći ćete mnoge seksualne igre; međutim, većina njih ima tendenciju da bude primitivna i dosadna. Ako tražite nešto jedinstveno i puno bolje u ovoj niši, onda vam PussySaga nudi priliku da to učinite! Ako ste iskusni profesionalac u igranju erotskih igara, znat ćete da je prilično teško tražiti nešto besplatno i dostojno u isto vrijeme. Srećom, PussySaga je nešto što vam nudi najbolje od oba svijeta.

Izvorno, igru je razvio OnMedia. No, nedavno ga je licencirao Nutaku i sada je jedna od njegovih najtraženijih igara. Osim toga, Nutaku je preuzeo na sebe neke pozitivne promjene poput promjene učestalosti skočnih prozora oglasa i dodavanja nekih visoko vrijednih power-upova u igru. Međutim, osim ovih promjena, igra je ostala ista.

Ako volite igrati Hentai igre, onda će vam biti zajamčeno da ćete biti istinski zadovoljni s PussySaga dating igra. Tko ne voli samo priliku da se na spojeve i zavede najzgodnije i najsmješnije dame u gradu, a zatim se poševi s njima na najsjajniji mogući način?

Kako funkcionira PussySaga?

Kako funkcionira PussySaga?

Kada prvi put otvorite web stranicu PussySaga, vidjet ćete vruću Hentai djevojku koja vas pozdravlja i pomaže vam u navigaciji web stranicom. Budući da se radi o gaming stranici, ispunjena je različitim aktivnostima i neće vam biti dosadno. Nakon što nastavite dovršavati razine, dobit ćete nove mogućnosti za otvaranje novih vještina, likova i mjesta. Nakon svakog novog koraka, održat će se sljedeći tekst ili dijalog, s uzbudljivim tijekom događaja ili objašnjenjem. Sve što slijedi ovisit će o izborima koje napravite. Imate slobodu da kontrolirate svoj glavni lik i situaciju.

Nakon što je Hentai djevojka je predstavio sve značajke za vas, ćete igrati igru bez ikakvih ograničenja. Svaka razina postaje složenija od prethodne, što PussySagu čini tako izazovnom. Osim toga, također možete zaustaviti igru, a zatim se vratiti na više negdje kasnije. Ako imate PussySaga račun, možete spremiti svoju igru nekoliko trenutaka prije odlaska.

Jedina interakcija koju možete učiniti ovdje je s virtualnim djevojkama. Nažalost, nećete moći komunicirati sa stvarnim članovima. Međutim, to je samo na bolje, jer ćete moći igrati i u potpunosti se usredotočiti na igru i uživati u njoj bez prekida.

Nakon što prođete uvodni dio, možete početi igrati igru. PussySaga igra je match-three ploča koju morate dovršiti ako želite prijeći na sljedeću razinu. Način na koji igrate igru će korelirati s tipom djevojke koju ćete susresti tijekom igre.

Ako ste ikada igrali Candy Crush, onda ćete razumjeti kako igrati igru PussySaga. To se zove utakmica-tri puzzle igra. Na najosnovnijoj razini, sve što trebate učiniti je gurnuti ikone od vrha prema dnu (obrnuto) ili slijeva nadesno (obrnuto) kako biste stvorili tri ili više odgovarajućih ikona. Nakon što to učinite, bodovat ćete i zaraditi bodove; sve što trebate učiniti je nastaviti podudaranje kako biste prešli razinu.

Vidjet ćete neke pokretne ikone na ploči za igru koje su povezane s određenim vještinama; ove vještine će vam pomoći dovršiti datume i napraviti tu djevojku poput vas. Svaka djevojka voli različite karakteristike u vama, a vi ćete moći izgraditi svoje bodove podudaranjem njezinih omiljenih ikona. Ako se ne slažete kako treba, gubite bodove. Neke od tih ikona i odgovarajuće vještine uključuju:

• Zeleni luk – Vještine koketiranja
  • Jagoda – Seksualne vještine
  • Kocka – Karizmatične vještine
  • Ružičaste usne – Strastvene vještine
  • Narančasto srce – romantika
  • Plava ruža – Ljepota
  • Par umiranja – Sreća
  • Slomljeno srce – osjetljivost

Nakon što uspijete uspješno završiti pet spojeva, možete se seksati s tom djevojkom. Odvest će vas na novi prozor gdje će biti posljednja ploča slagalica. Ovdje morate prikupiti potreban broj bodova podudaranjem različitih ikona. Nakon što se seksate s tom djevojkom, ona će biti vaša, a odavde možete zahtijevati neke seksi fotografije i zadatke. Ovi zadaci mogu biti prljavi koliko želite. Međutim, ona će ih sve učiniti kao skrivanje limenke boje između nogu, koristeći za slikanje slike itd. Kao dokaz da je djevojka dovršila zadatak, dobit ćete neukusne fotografije i SMS da je zadatak dovršen.

Djevojka-vodič će pratiti lokaciju svih djevojaka s kojima ste hodali. To će vam pomoći da ostanete povezani s njima putem alata za mobitel. Sve djevojke u PussySaga igra su vrlo nestašan-minded. Oni će vam slati redovite prljave snimke kako biste se iskušavali i ponovno ih izveli na spojeve (ili se seksali).

Za razliku od postupka registracije, igra nije tako jednostavna kao što može zvučati. Morat ćete žonglirati sa svim datumima, kao i:

• Poboljšajte osobnost svog datuma
  • Dovršite zadatke za osvajanje nagrada i tokena
  • Razumjeti i naučiti o osobnosti svake djevojke; ako točno odgovorite na pitanja, zaradit ćete nagrade.
  • Kupite poklone za svoje datume
  • Prikupiti razuzdane slike i poruke od svih djevojaka

Osim toga, naći ćete i svakodnevne zadatke. Ako ih dovršite, zaradit ćete više bonusa. Također ćete zaraditi šanse za prikupljanje novih igara na danima posebnih događaja.

Registracija – je li to stvarno lako?

Registracija - je li to stvarno lako?

Kada prvi put posjetite PussySagu, vidjet ćete dvije različite varijante korištenja web stranice – jedna je kao gost član, a druga kao registrirana. Slobodno možete odabrati vrstu članstva koju želite jer registracija nije potrebna. Međutim, ako odlučite postati član, dobit ćete pristup puno više značajki i funkcionalnosti PussySaga nego što biste to učinili kao gostujući član. Osim toga, dobit ćete i bonus poklon od deset kristala ako se prijavite na stranicu; smatraju se super bonusima u PussySagi.

Što je s dizajnom i upotrebljivošću?

Što je s dizajnom i upotrebljivošću?

Cjelokupni dizajn stranice je prilično glatka. Sve funkcionira onako kako bi trebalo i ne sadrži nikakve vrste zaostajanja ili bugova. Likovi se mogu osjećati vrlo realistično, a navigacija oko stranice relativno je jednostavna. Kada ste na prvoj razini, vidjet ćete smjernice koje će vam pomoći razumjeti sve značajke igre i kako biste je trebali igrati. Svako malo stranica prima nova ažuriranja kako bi iskustvo igranja postalo ugodnije.

Sve u svemu, za igranje igre ne trebate više od miša računala. Međutim, morate osigurati da preglednik koji koristite za igranje PussySaga ima najnoviju Flash verziju. Igra također nije kompatibilna s Mac sustavima ili bilo kojim drugim sustavom koji koristi nešto poput Boot Campa.

Razgovarajmo o kvaliteti profila

Razgovarajmo o kvaliteti profila

Za razliku od većine drugih seksualnih igara, nećete naći obrazac za registraciju na početnoj stranici. Morat ćete posjetiti odjeljak “Veza”, koji ćete pronaći na vrhu stranice. Nakon što dodirnete ovdje, PussySaga će od vas zatražiti vašu adresu e-pošte i pokazati vam Uvjete korištenja. Dodirnite “Slažem se”, unesite svoju adresu e-pošte i primit ćete kôd u pristiglu poštu. Kopirajte-zalijepite kôd u posebno polje na web-mjestu i dodirnite “Prijavi se”; To je sve što trebate učiniti.

Nakon toga ne morate proći bilo koju vrstu testa ili dovršiti svoj račun. Za razliku od drugih stranica, članovi PussySage ne moraju znati mnogo o vama. To znači da ne morate unositi svoje podatke kao što su pravo ime, bračni status, zemlja, dob, interesi itd. Zapravo, ne morate čak ni unijeti svoj nadimak. Sve što trebate učiniti je igrati ovu uzbudljivu igru i dobiti zadovoljstvo iz nje. Postupak registracije je brz i ne zahtijeva puno truda.

Mobilna aplikacija

Mobilna aplikacija

PussySaga također ima svoju namjensku Android aplikaciju. Mobilna aplikacija je besplatna za korištenje i kompatibilna s mnogim Android uređajima. Cjelokupni dizajn igre je sjajan, a aplikacija prima česta ažuriranja.

Zahvaljujući namjenskoj mobilnoj aplikaciji, PussySaga svojim članovima nudi priliku da igraju igru gdje god i kad god žele. Aplikacija je dobro razvijena, a grafika je dobra kao i računalni preglednik-verzija. Osim toga, sve značajke ostaju iste. Od sada je PussySaga dostupna samo za Android uređaje. Međutim, rečeno je da je aplikacija za iOS uređaje također u razvoju i da bi uskoro trebala biti objavljena.

Cijene i pogodnosti

Cijene u PussySaga su relativno umjerene. Osim toga, također imate izbor korištenja besplatnih značajki ili plaćenih. Ako koristite plaćenu uslugu, bit ćete izloženi višim razinama, vještinama i više mogućnosti u kraćem vremenu. Možda ćete se puno više zabaviti igrajući igru. PussySaga koristi kreditni sustav; ovaj sustav se sastoji od tri vrste – dolara, kristala i nektara. Sva ova tri kredita imaju različite funkcije. Neke besplatne usluge koje možete koristiti na PussySaga su:

• Registracija i izrada profila
  • Pregledavanje web stranice PussySaga